مزایای خرید فالوور اینستاگرام

1_ جذب بیشتر فالوور حین تبلیغات
تا الان چندبار شده که صفحۀ یک پیج اینستاگرام را باز کنید، از محتوایش خوش‌تان بیاید اما صرفاً به‌خاطر تعداد فالوور بسیار پایینش، از دنبال کردن آن صرف‌نظر کنید؟

درواقع مهم‌ترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام، پر کردن همین حفرۀ خالی اعتماد است که در ذهن مخاطبان نسبت به پیج‌های تازه‌کار وجود دارد. به همین دلیل همیشه زمانی که شما قصد دارید تبلیغات گسترده‌ای را انجام بدهید، پیشنهاد می‌شود که اقدام به خرید فالوور کنید. چراکه در این زمان‌ها مخاطبان بعد از مشاهدۀ تبلیغ، وارد پیج شما می‌شوند و محتوایتان را مشاهده می‌کنند. اگر متوجه شوند که فالوور بسیار کمی دارید، بیشترشان بیخیال‌ می‌شوند و بدون دنبال کردن اکانت‌تان، از آن خارج می‌شوند.

بنابراین اگر برنامه‌ای برای رشد پیج و افزایش فالوور دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن فالوور بخرید و احتمال رشدتان را افزایش بدهید.

2_ جلب اعتماد
در دنیای روانشناسی چیزی به اسم social proof یا تایید اجتماعی وجود دارد. درواقع این خصلت که ما انسان‌ها دوست داریم کاری را بکنیم که قبل از ما دیگران هم انجامش داده‌ باشند، به همین سوشیال پروف برمی‌گردد.

حالا زمانی که اکانت شما تعداد زیادی فالوور داشته باشد، اثر تایید اجتماعی در ذهن مخاطبان فعال می‌شود و به آنها دستور می‌دهد که فالو کردن یا حتی خرید از این اکانت، کار عاقلانه‌ای است.

هنوز سردرگم هستید؟
ببینید، لپ کلام این مقاله این بود که اگر قصد دارید با تبلیغات که یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش فالوور است، تعداد فالوورهای واقعی پیج‌تان را بالا ببرید، بهتر است قبل از آن مقداری فالوور بخرید. به این ترتیب مخاطبانی که از تبلیغات به سراغ پیج‌تان می‌آیند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. با این حال اگر هنوز در مورد مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام سردرگم هستید، پیشنهاد می‌کنم وارد سایت پارسی پنل شوید.

مقالات مرتبط

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

پارسی پنل

ParsiPanel

+
کاربر خفن
+
سفارش تکمیل
+
سرور فعال
+
تیکت بسته

پارسی پنل ؛ معتبرترین و بهترین پنل خرید فالوور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی همراه با پشتیبانی 24 ساعته و منظم ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ضمانت پرداخت زرین پال

لینک های مهم

شبکه های اجتماعی




اینستاگرام





تلگرام

نماد اعتماد

namad.png

zrin.png



اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد